mellan vakna & somna

Händelserikt

Kategori: Diverse

Det händer grejer den här veckan!
I tisdags möts jag av en i personalen på förskolan som visar mig en film när bönis går. Helt själv, långt och stabilt. ÄNTLIGEN! Och sen fick jag förstås se det med egna ögon när vår stora lilla tjej kom gåendes mot mig. Hon har ju gått innan också, men inte alls så här målinriktat eller långt. Och sedan hon reste sig upp i början av januari har jag ju trott att stegen lurat runt knuten, men det är en envis liten tjej vi har och hon har nog inte varit redo förrän nu. För nu tror jag faktiskt på riktigt att det släpper. Hemma går hon inte så mycket än, men det beror nog mycket på att hon är rätt så trött på kvällarna.
 
 
Så i onsdags åkte vi iväg med jobbet från lunch, över natten och kom hem igen igår. Vi var på planeringsdagar på ett helt fantastiskt ställe utanför Kristianstad. Tomarp gårdshotell kan jag verkligen rekommendera. Goood mat och supermysig miljö.
 
 
Myste massa med lillfis igår när jag kom hem och tänker göra detsamma ikväll - för imorgon är det dags för ny utflykt för den här mamman. Göteborg står på schemat tillsammans med tre andra tjejer. Det ska bli kanonroligt, men visst känns det lite märkligt att vara iväg på egen hand så här mycket. Det är tur att min böna har världens bästa pappa. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: