mellan vakna & somna

Att fylla ett

Kategori: Diverse

Vår älskade Agnes har firat sin allra första födelsedag idag. Vilken obeskrivlig känsla. Mitt barn, min älskade dotter har blivit ett år. Våra härliga familjer och bästa vänner har varit här och firat vår tjej idag och det blev ett superhärligt kalas med massa fika. Och så många fina presenter hon har fått då! Helt fantastiskt! Tack!







Mina systerdöttrar imponerade massor på mig. Äldsta har sytt ett helt otroligt fint täcke, som jag trodde var köpt först, och mitten har målat ett superfin tavla som ska hängas upp i bönans rum.





Har för ovanlighetens skull använt den stora kameran en del också, så det är inte omöjligt att det dyker upp fler födelsedagsbilder. :) Den första födelsedagen är helt klart väldokumenterad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: