mellan vakna & somna

Renovering

Kategori: Diverse

Den senaste veckan har tyvärr innehållit en hel del ryggont. Ingen höjdare alls! Fick i alla fall tid hos min ryggkvinna i torsdags och man kan ju säga att hon förstod att jag hade ont. Återbesök nu på torsdag och då kan hon förhoppningsvis rätta till ryggen lite mer.

Men vi har också hunnit med att fira tre år tillsammans. Tänk att det redan gått tre år sedan den där promenaden i regnkläder. :)

Treårsdagen firades med byggmöte med våra snickare som i januari börjar bygga om vår ovanvåning. Ska bli sååå kul! Och förhoppningsvis blir det precis så bra som det ser ut i mitt huvud! Redan i helgen tog vi dock tag i lite annan renovering. Nu är det dags för lilla bönan att få ett eget rum och tills ovanvåningen är klar (och tills hon kan bemästra den tokiga trappan) så ska hon flytta in i minirummet bredvid vårt. Har googlat ihjäl mig på inspirationsbilder för barnrum i helgen och det ska bli riktigt kul att pyssla med detta! Att ta tag i den här renoveringen innebar också att två garderober skulle flyttas ut. Lite för stora för rummet och lite för ont i ryggen hos mig, men det gick! :)

Helgen har också innehållit en promenad med en gammal klasskompis till Morgan i vackra Karlskrona och en mumsig mysig kväll med våra fina vänner här i skogen.



Och så avslutade vi helgen med kroppkakor hos svärföräldrarna. Typ bra helg ja! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: