mellan vakna & somna

Toktrött

Kategori: Diverse

En sån där dag.
Då tröttheten liksom är lite mer än bara sömniga ögon. Jag är trött hela jag. I kropp och knopp och överallt. Men idag är det också precis en månad kvar till beräknad födelsedag. Så det är nog bara att acceptera att det egentligen är rätt normalt att vara trötter nu.
 
Man kan ju välja att se de positiva delarna istället.
- Precis när jag kände "nu bryter jag ihop, lägger mig ner och gråter på golvet - alternativt somnar" så kom världens finaste lilla uppmuntrings-sms från världens finaste blivande pappa.
- Snön vräker ner ute och jag tänker att det positiva med det måste ju vara att en hejdundrans fin vår och sommar väntar. Den måste ju bara ligga och buffra nånstans nu.
- Fredag och semesterdag imorgon. Behöver nog inte säga mer där. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: