mellan vakna & somna

Det är inte du, det är jag

Kategori: Diverse

Hej Vintern!
Vi måste prata. Jag känner att det inte funkar längre. Mellan oss alltså. Det är inte du, det är jag. Och så har jag träffat en annan också. Han heter Vår En och är lite mer åt det varma och mjuka hållet. Luktar gott gör han också. Och kommer med blommor. 
 
Så nu, ja just nu måste du faktiskt flytta. Jag har samlat ihop dina grejer, de ligger i en hög där borta. Jag vill inte vara för hård mot dig Vintern, men det är faktiskt ingen mening att du kommer tillbaka. Vi avslutar det här och nu istället. Men vi kan väl skiljas som vänner? Och kanske springer vi på varandra i december igen?
 
Tack för den här tiden!

Kommentarer

  • Malin säger:

    För min del behöver ditt ex Vintern aldrig komma tillbaka!!!

    2013-03-18 | 18:05:25

Kommentera inlägget här: