mellan vakna & somna

Mokkasin

Kategori: Diverse

Kikar in på den här bloggen lite titt som tätt. Hon är illustratör och gör massa fräsiga saker. Det ger mig möjligheten att drömma mig bort till en verklighet där jag också kan illustrera. Drömmar är fint. :)
 
Nu senast visar hon upp sitt barnrum. Himla fint och roligt barnrum tycker jag. Där tipsar hon också om butiken Mokkasin. Och ja, där blev jag också lite fast kan man säga. Finns både en och två och tre saker jag skulle kunna tänka mig att köpa därifrån. Det ska ju bli ett barnrum hemma också. Så småningom. Och att få fixa och dona i just ett barnrum ska bli väldigt kul.

Kommentarer

  • Malin säger:

    Roligt att mockasin var med i pysseltidningen, typ samma dag som du tipsade. :-)

    2013-02-15 | 19:43:56

Kommentera inlägget här: