mellan vakna & somna

Fas 2

Kategori: Diverse

Det känns lite som att den här djävulsförkylningen gått över till någon slags fas 2. Alltid nåt. Självklart har den inte på något vis gett vika, men den har ändrat karaktär lite i alla fall.
 
Hostan är fortfarande sinnessjuk, men den nya lilla twisten är ingen röst. Helt borta. Det blir bara ett väs, eller ett krax om man har riktig tur. Och fast jag är tyst nästan hela dagarna så blir det inte bättre. Läste i och för sig att hosta är dåligt när man tappat rösten, och just det har jag ju lite svårt att undvika just nu.
 
Nåväl. Förhoppningsvis hittar den mig snart igen. 
I natt fick jag i varje fall sova något lite mer än en kvart. Hurra i stora lass för det. Så idag känner jag mig i alla fall något piggare. Ännu mer hurra! Hoppas det vänder nu!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: