mellan vakna & somna

Utflyktshelg

Kategori: Diverse

Utflykt med världens bästa Mallanbrallan stod på helgens schema. Malmö var vårt mål med utflykten och runt lunch i lördags hoppade vi av på stationen i Hyllie och vandrade upp till det enorma köpcentrat Emporia. Där fastnade vi i ett antal timmar, gick lite vilse ett par gånger och shoppade en del smått och gott. Det godaste av allt köpte vi sist:
 
Mums mums mums!
 
Lite vila på hotellet efter shoppingen, äta en bit mat och sen studsade partydjuren tillbaka till hotellet och Så mycket bättre. Lugnt och skönt. Mastigt god hotellfrukost väntade på morgonkvisten innan vi tog oss an lite mer shopping. Konstaterade att tågresor är roligare när man ska iväg till något än när man ska hem.
 
Men hem kom vi och jag kom hem till ett gipsat rum. Min Morgan är otrolig. När jag roat mig har han gipsat väggar och igår hann han också med att slipa alla balkarna i taket. Jag börjar misstänka att den energi som jag känner att jag saknar just nu liksom har förts över till Morgan på något mystiskt vis. :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: