mellan vakna & somna

Husägare

Kategori: Diverse

Ja nu är det faktiskt klart. Nu är huset vårt på pappret och vi är husägare. Känns fantastiskt overkligt!!

Måste säga att vår bankman är klockren. Seriös fast ändå rolig. Jag kan ställa alla mina frågor utan att skämmas och så kan vi klämma in lite fotbollssnack mellan varven. Himla bra!

Den här dagen blev minst sagt intensiv. Var ganska uppspelt efter bankbesöket och då var det dags att plocka på ordförandehatten en stund och presentera vår fina styrelse för de grönvita spelarna. Sådär fokuserad med tusen tankar i huvudet, men det gick ändå okej tycker jag.

Hemåt på snötäckta vägar och nu har jag landat i sängen, lätt yr och illamående med en fin huvudvärk på toppen. Sån väldig tur att jag har en massage inbokad imorgon! Hurra! Och så kanske jag behöver sänka tempot lite, innan magkatarrsfiluren tittar fram igen!

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: