mellan vakna & somna

Mattläggarens tumme

Kategori: Diverse

Idag har mattläggaren äntligen fått loss sin tumme och ska nu börja arbetet med vårt badrum! Det är väldigt mycket ÄNTLIGEN eftersom badrummet just nu är nyckeln för att vi ska kunna flytta in i vårt hus på riktigt. Och eftersom just den här hantverkaren har visat sig vara stereotypen av en hantverkare när det kommer till att få fart på det som ska göras så är jag väldigt glad att det är på gång nu.

För övrigt måste jag tillägga att våra övriga hantverkare som hjälpt oss verkligen har bevisat motsatsen till den där stereotypa bilden. Snabbt jobb, i tid och bra. Det är faktiskt allt jag begär. :)

Så jag kan varmt rekommendera både AC EL, Bergdala VVS och Jotac Bygg!

Kommentarer

  • Karro säger:

    Härligt att ni fått tag på bra hantverkare. Jag trodde inte det fanns, att det bra var ett hittepå :) Kram

    2012-04-12 | 13:33:47

Kommentera inlägget här: