mellan vakna & somna

Hyresvärdigt

Kategori: Diverse

Längtar en massa till 1 mars. Inte minst för att få möjlighet att kanske kommunicera lite på enkelt vis med en hyresvärd.

Min nuvarande hyresvärd är nog historiens mest förvirrade, minst engagerade och mest svårkontaktad. Man kan utan problem ägna en hel dag åt att telefontrakassera utan att få napp. Men så idag ringde han fel och ringde till mig istället för den som ska ta över min lägenhet. Prisa felringningarna. Nu kunde jag ju få svar på mina frågor och visst är det så att de som ska ta över lägenheten vill göra det redan i mars. Hurra och klirr i kassan.

Fast det allra roligaste var ju att han trodde ett ganska bra tag att han pratade med Johan, som är den som ska ta över lägenheten. Hallå, hur manlig röst har jag egentligen?

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: