mellan vakna & somna

Ett val

Kategori: Diverse

Det här med soffa är inte helt lätt alltså. Våra viktigaste punkter är:
1. Den ska vara skön - så klart.
2. Leveranstiden ska helst inte vara åtta veckor. En liten vecka är önskningen. Återstår att se hur vi lyckas med det. Men min gamla fåtölj är ju inte såld än, så den får väl extraknäcka som soffa annars.

Och ja, det finns ju en del att välja mellan. Det här är mina tre miofavoriter just nu:

Focus




Limerick




Maxim



Ganska lika varandra ja.
Sedan tidigare har vi en lunchutflykt till Mio inplanerad imorgon, så då ska jag provsitta i raketfart och hoppas på att de har en soffa hemma som liksom bara väntar på att hämtas.

Heja.

Matbord har mitt hjärta beställt nu i alla fall. Levereras hem och monteras om sisådär tio dagar. Lovely.
Förstå att det närmar sig med stormsteg nu. Sista helgen på Hantverkaregatan alldeles snart och packpressen börjar infinna sig, så då kanske jag kan få fart under packgaloscherna!

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: