mellan vakna & somna

Gillar

Kategori: Diverse

Jag gillar när man liksom kommit över den där första träningströskeln. Då när det slutar vara smått plågsamt och kräva mycket övertalning för att vinna över latmasken. Då när det liksom blivit en naturlig del av vardagen att studsa iväg och träna på kvällskvisten.

Träna och baka. Det är ungefär det jag sysselsätter mig med om kvällarna. Bakningen beror på ett visst överskott av hallonsylt och smör efter säsongens våffleri på IP. Hallongrottor och wienerstänger har det blivit hittills, men tips på kakor med mycket smör och hallonsylt/jordgubbssylt i tas tacksamt emot.

Ikväll blir det dock träning.
Spin Puls. Hjälp. Kollegorna har sagt att det nog inte är något för mig och min tävlingshjärna eftersom jag förmodligen kommer börja tävla med allt och alla... Ska bli mycket spännande.

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: