mellan vakna & somna

Längtan

Kategori: Diverse

Är så där längtig denna underbart vackra höstdag.

Är sugen på en riktigt god middag, med smarrigt vin och extremt trevligt sällskap, likt han här:



Är sugen på en sån här:



Men då vill jag först ha ett kök likt det här:



Och så är jag längtig efter den 6 november när jag styr kosan söderut och träffar mina fina skånska favoriter.

Men fram tills jag träffar McDreamy, köper en KitchenAid OCH en ny lägenhet med rutigt köksgolv så tänkte jag passa på att leva lite i nuet. Ska bara se till att piffa till nuet lite också så att den där längtan inte blir alldeles övermäktig... :)



Kommentarer

  • Åsa säger:

    åh shit!! han va ju äckligt het på den bilden!! herregud! hade inte heller tackat nej till han! :)

    2010-10-12 | 20:48:51
  • Claran säger:

    Woha! det köket var ju inte helt fel nej!! Du kan ju säga till om du hittar ett åt mig! :P

    2010-10-13 | 19:24:46
    Bloggadress: http://chokladargodis.blogspot.com

Kommentera inlägget här: