mellan vakna & somna

Mitt mänskliga element

Kategori: Diverse

Det är en månad till julafton idag. Vilket betyder att julpynteriet faktiskt alldeles snart är okej. Jag har pirr i magen, inte så mycket för att julen närmar sig, snarare för att jag har en fin, omtänksam och genombra människa i mitt liv. Och som vi alla vet så är det magkänslan som avgör, alltid. Om hjärnan kaosar så går det alltid att gå tillbaka till den gamla magkänslan. Ett säkert kort.

Och med pirr i magen är det inte ens jobbigt att vinden är sådär kall så att det nästan gör ont in i märgen, att snön yr och att det biter i kinderna. Snarare tvärtom. Jag har ju ett mänskligt element som kan värma mig.

Fint det.

:)

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Tack så mycket Sara :)

    2010-11-24 | 17:59:09
    Bloggadress: http://www.minvardagiord.blogspot.com
  • Malin säger:

    Dem är mysiga, de där elementen!!! Men det är riktigt svårt att få tag på de där som håller värmen länge. =)

    2010-11-27 | 16:11:02
  • Sara säger:

    Haha, ja det är ju det. Fast jag tror allt jag fått tag i ett riktigt bra exemplar nu! :)

    2010-11-27 | 17:00:27
  • Malin säger:

    Toppen!!! Inget utgånget exemplar som du köpt på rea då?? ;-)

    2010-11-28 | 14:43:08
  • Sara säger:

    Haha, du menar ett sånt där exemplar som man köper fast det egentligen inte passar riktigt, inte riktigt är det man vill ha, men är så billigt att man inte kan motstå? Nej, ett sånt exemplar är det inte. ;)

    2010-11-29 | 08:31:39
  • Petra säger:

    Haha, mänskliga element gillar vi, hoppas det håller för evigt :)

    2010-11-29 | 14:59:36
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se/touchandgo

Kommentera inlägget här: