mellan vakna & somna

Smärta

Kategori: Diverse

Jag är så vansinnigt trött på att ha ont.
Ont i ryggen.

Låsningen är inte där längre - tack och lov för det, men en gammal hederlig musarm försvinner ju inte i ett nafs. Och jag sitter ju fortfarande ca 8 timmar om dagen vid dator... På grund av att musklerna i övre delen av ryggen är en smula överansträngda (tokstor underdrift) så gör ju det också att resten av ryggen ballar ur.

Försökte träna igår. Gick inte alls.
Det är liksom inte värt att knappt kunna gå när man kommer hem. Riktigt så mycket tror jag inte att jag älskar det där spelet fotboll just nu. Jag funderar och vänder och vrider på saken. Det jag kommer fram till mest hela tiden är att jag är trött på att ha ont och att inte kunna genomföra träningarna ordentligt. Övningen latmasken är visserligen behaglig, men man blir ju inte direkt svettig.

Samtidigt lever jag ju efter principen att ha man gett sig in i en säsong så ska man slutföra den. Men det känns å tredje sidan som att mer eller mindre konstanta ryggsmärtor skulle vara ett giltigt skäl till att omfördela min roll i laget en smula.

Jag återkommer när jag har en lösning.

:)

Kommentarer

  • Lina säger:

    Usch tråkigt att höra :(

    Funkade det med massagen sist? Jag är hemma i helgen och kan ta mig tid om du känner för det är det bara att höra sig. Krya på dig, kram

    2010-03-24 | 18:24:39
    Bloggadress: http://brynjebo.blogg.se/
  • Malin "knäprotes" Federley säger:

    Enda giltiga själet till avbryta en säsong är skada! Och detta ÄR verkligen en sådan sak! Tänk på resten av livet. Kramis

    2010-03-26 | 19:31:54

Kommentera inlägget här: