mellan vakna & somna

Cykel och påsk

Kategori: Diverse

Jag har börjat cykla till jobbet igen. På min nya fina racertantcykel. Och det är helt underbart. Inte minst för att det går ungefär 1000 gånger fortare jämfört med både att gå och åka bil.

Och så ger det ju lite vårkänslor också. Fint det.

Påsken närmar sig och påsk är lika med några extra lediga dagar. Något som känns väldigt välbehövligt! Men med påsken kommer också stoooora påskägg fulla med gott godis. Jag hade noll och ingen karaktär när ett stort påskägg landade framför nosen. Så just denna veckan blir den där enda godisdagen vääääldigt lång. Typ en vecka lång.

Men eftersom jag inte äter vanliga ägg så kan jag väl få äta godisägg i alla fall?!

:)

Kommentarer

  • Svärmor säger:

    Va mysigt att cykla, blev så jättesugen på det idag när jag såg alla trampa runt på sina cyklar. Gozzi gillar me när jag cyklar för då får han springa av sig. Får nog laga punkan på min hoj.

    Jag håller mig till min godislördag annars lär jag väl inte äta någon mat på många dagar. Har varit jätte sugen på godis hela veckan. Det finns gott godis över allt.Men på lördag ska jag köpa en jättepåse och mumsa i mig.

    Kram :-)

    2010-03-31 | 22:40:10
    Bloggadress: http://tankarombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här: