mellan vakna & somna

Älska

Kategori: Diverse

Sol i flera dagar.
Hur gött som helst.
Kallt som ett hvete i och för sig, men solen gör rätt så mycket för välbefinnandet oavsett temperaturen.

Hoppas på sol i helgen också. Speciellt på söndag när vi ska åka till metropolen Kyrkhult och titta på massa fotboll. Så om ni inte hör något från mig i nästa vecka har jag frusit fast på en läktare in the middle of ingenstans.

Ikväll ska jag också västerut. Fira kusinen som fyllt 25 i veckan. Mycket trevligt. Jag var tydligen lite efterlängtad också, min systerson sa följande till syrran imorse när hon berättade att någon han tyckte om skulle med ikväll:
- Ja jag tycker om henne, jag älskar henne väldigt mycket!

Blir man glad i magen eller vad. Underbara barn.

Nu snöar det visst lite här. Not so trevligt.
Men att det är helg snart väger liksom ändå upp.
Woho.

:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: