mellan vakna & somna

Semesterlängtan

Kategori: Diverse

Idag var det en helt underbar morgon. Strålande sol, klarblå himmel, knappt ingen vind (stort kryss i taket) och det var en fröjd att cykla till jobbet. I och för sig hade jag ju självklart hellre cyklat till stranden, men eftersom jag precis insåg att det bara är futtiga 6 arbetsdagar kvar till 3 veckors semester så känns det liksom lite mer överkomligt.

Det känns dock heeelt tossigt att det redan är semesterdags. Jag är inte riktigt i fas med det kan jag känna. Men jag har ju hela nästa vecka på mig att komma i fas och ställa in mig på lata dagar vid stranden, kanske någon kall öl på en uteservering, troligtvis någon utflykt och så grill och jordgubbar i stora lass.

Semesterlängtan!
6 arbetsdagar kvar!

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: