mellan vakna & somna

The katarr

Kategori: Diverse

Har en otrevlig känsla i magen. Ja, inte en otrevlig magkänsla utan just en otrevlig känsla i magen. Det känns som att den där oerhört ovälkomne magkatarren är på väg att vakna till liv. Det är antingen det eller så är jag konstant hungrig.

Egentligen är inte inte alls konstigt. Tossiga dagar på jobbet, onödigt uppstressande av mig själv när jag inte är på jobbet och så lite lägerplanering på det. Om det nu skulle vara så att det är katarren som vaknat alltså. Om det är så att jag är konstant hungrig är det ju faktiskt nästan lite konstigare...

Men. Stort MEN.
Jag jobbar bara imorgon också sen är det semester. S-E-M-E-S-T-E-R.
Så en dag till tänker jag att jag nog ska klara med de där hungerskatarrkänslorna. Sen stänger jag av och varvar ner...med ett fotbollsläger...

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: