mellan vakna & somna

Fredag

Kategori: Diverse

It' a beautiful day!
Indeed.

Fredag. Skönt.
Jag tänker med flit glömma bort att träningen igår var en katastrof. Inte på grund av själva träningen utan enbart och endast på grund av att vi var FYRA som tränade. Tre tränare och fyra spelare. Inte jättebra. Puh.

Därför sätter jag nu fullt fokus på helgens trevligheter istället. Ska hämta skidorna idag. Hurra! Ska prova skidorna på söndag och däremellan tänkte jag nog klämma in lite vindrickande tror jag. Eventuellt åker jag på utflykt och gosar med liten brun vovve också.

En fredag och en helg känns som precis vad jag behöver just nu!
Härligt!

:)

Kommentarer

  • Malin säger:

    Men man får ju tänka positivt, vilken specifikanpassad träning ni kan ha! 3 tränare!!! Personligtränare i fotboll är ju annars ganska ovanligt men Trion satsar för framtiden. =)



    Trevlig helg!!

    2010-01-15 | 18:28:46

Kommentera inlägget här: