mellan vakna & somna

På rätt väg

Kategori: Diverse

Konstig sjuka det här. Är mest bara matt. Noll energi och ont i huvudet. Igår blev jag svettig när jag satte in disk i diskmaskinen och fick gå och vila... Så det blev en hemmadag till, men nu är jag sådär lagom uttråkad så jag hoppas att energin är tillräcklig för jobb imorgon.

Det absolut tydligaste tecknet på att allt inte är okej är att jag inte varit hungrig sen måndag lunch. Jag är vanligtvis hungrig som en varg typ var fjärde timme. Nu har ett glas juice gjort mig mätt. Men idag känner jag små små små tecken på att magen vill kurra lite. Så det är på väg åt rätt håll.

Om inte annat så är det ju värt att droga sig själv för att komma till jobbet imorgon för att komma bort från de extreeeemt dåliga tv-programmen som går på dagarna. Jo, man behöver ju inte titta men det är nästan det enda energin räckt till de här dagarna...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: