mellan vakna & somna

Hösttrötthet och granövertalning

Kategori: Diverse

Hösttröttheten har kommit ifatt mig. Damn it. Jag är trött, trött, trött. Utom ungefär lagom tills jag ska gå och lägga mig. Typiskt.

Och tänk. Snart är oktober också över och förbi. Sa vi att tiden gick fort? Hjälp. Fast i november händer så galet många roliga saker, så egentligen har jag inga problem alls att oktober tar slut. Födelsedagar, årsfest, utflykter och så blir det ju faktiskt advent också där på slutet.

Fast jag måste instämma i Svärmors inlägg det går inte för sig att ha julpynt uppe redan. Stopp, stopp. Man måste ju längta lite också. Jag för min del har påbörjat operation granövertalning. Det går sådär.

:)

Kommentarer

  • Golvläggaren Malin säger:

    Gör som Madde Karlsson, citat: Köp julpyntet för då måste man ha gran. =)

    2009-10-22 | 08:50:05

Kommentera inlägget här: