mellan vakna & somna

1500

Kategori: Diverse

Yeah! 1500 meter simmade jag och tjejerna idag. Sjukt bra. Och sjukt trött i kroppen är jag nu. 1500 meter på ungefär 50 minuter. Precis hur bra som helst.

Fredagslugn med smarrig kycklingsallad, lite gotte och så en smula pyssel här i hemmet. Jag har för övrigt världens bästa darling, om ni nu inte visste det. Idag när jag kom hem hade jag förväntat mig att komma hem till samma kaos som lägenheten befann sig i när jag åkte imorse, men icke. Byrån var ihopsatt och sovrummet ommöblerat. TVn på plats och allt skräp borta. Helt underbart.

Dessutom. Det blev riktigt, riktigt bra.

Ja, och så det där fredspriset. Till Obama. Que, vad hände?
Lite otippat skulle man väl kunna säga.

Trevlig helg på er!

:)

Kommentarer

  • Svärmor säger:

    Man blir så glad när världens bästa Darling varit framme:-))

    Bara säg till när ni vill ha maten färdig på bordet, jag kommer som ett skott.

    Kram

    2009-10-11 | 22:47:28
    Bloggadress: http://www.tankarombilder.blogg

Kommentera inlägget här: