mellan vakna & somna

Underbara långledighet

Kategori: Diverse

Det borde vara lag på fyra dagars ledighet jämt! Det är ju underbart.
I torsdags styrdes uljen mot Öland för valborgsfirande med darlingsfamilj. Massa god mat, rolig sjukamp och härliga människor gjorde det till en klockren valborgsmässoafton.

Igår var det dags för fotboll och heja heja på triongrabbarna. Mycket bloggande blev det också, såklart. Varmt och gött i solen. Lite väl soligt tycker min vänsterarm idag, men det är smällar man får ta. Festligt värre på kvällen. Massa dans fast det var allt annat än massa folk ute. Men det går alldeles utmärkt bra att roa sig ordentligt ändå.

Idag slog jag och brallan till på en shoppingrunda på stan. Vi shoppade loss massa bra saker. Det största av allt är ju att vi båda genomled bikiniprovning och köpte varsin. Jag behövde i och för sig bara prova en enda... tack och lov.
Efter shopping lite sol och häng på långö. Och nu ska vi mingla loss lite. Jag ska chaufföra mig för gissa vem som ska spela från start imorgon?! Just det. Heja oss!

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: