mellan vakna & somna

Söndagstorsdag i solen

Kategori: Diverse

Då var det söndag, fast torsdag och igår var det fredag, fast onsdag. Om jag inte dragit nitlotten deluxe så hade det varit lördag för mig idag. Men någon måste ju jobba och det blev visst jag den här gången...

Igår var det träning. Knasade till min fot på något vis, men det ska nog bli bra igen rätt snart. Tog oss en liten fest på kvällskvisten, ja efter att vi haft en nära-älg-upplevelse på infartsleden förstås. Älgen skuttade över vägen en bit framför oss och man kan väl säga att vi blev rätt paffa. Konstigt nog är det första gången jag ser en älg så där i frihet livs levande, så nu har jag väl inte direkt vara med om det igen... :)

Idag har långöhäng stått på schemat så jag är tröttelitrötttrött både av all sol och alldeles för lite sömn. Som det ska vara på sommaren när det är söndagstorsdag.

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: