mellan vakna & somna

Lite lite tid

Kategori: Diverse

Det blir inte så värst mycket bloggat nuförtiden. Det beror till absolut största delen på att det inte finns så värst mycket tid till det. Denna veckan har varit helt galen jobbmässigt och för att på alla vis i världen undvika den där magkatarren har jag försökt ta det lugnt när jag kommit hem på kvällen. Visst är jag vis?! :)

All övrig tid läggs på den andra, fenomenalt roliga, bloggen. Det är i och för sig mig spelarfrukollega som drar det tyngsta lasset just nu, men snart hoppas jag att det lugnat ner sig lite här så att jag också kan orka/hinna bidra lite mer.

Ikväll blir det i varje fall liverapportering från herrarnas match och imorgon hoppas jag att kropp och knopp är redo för att springa som en tok på fotbollsplanen. Då är det dags för match för oss och en seger hade varit fin fint.

Så ja, mycket fotboll blir det...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: