mellan vakna & somna

Det där minnet

Kategori: Diverse

Torsdag. Redan. Veckorna går fort nu, det är rackarns trevligt. Helst eftersom det väntar en hel massa roliga saker i helgen. Kalas för syster och bobbe och en tur ner till skånelandet. Härligt värre.

Provade att koda lite i en blogg som snart blir officiell. En galet bra blogg för övrigt. Men hjälp vad mycket av de där kodkunskaperna som försvunnit. Leta, leta och leta långt bak i minnet. Jag önskar verkligen att man kunde få välja vad som lagras i hjärnan. Till exempel hade jag nog hellre valt att komma ihåg handlingen i en film jag såg för två dagar sedan än registreringsnumret på någon gammal kollegas bil...

Tänk vad mycket man skulle vilja om inga begränsningar fanns...

:)

Kommentarer

  • Karro säger:

    Jag vet, koda är så kul. Jag försvinner helt in i det när jag sitter på det. Hör knappt när kunderna ringer :). Går en kurs nu för att lära mig javascript och annat också. Weeeee. De gamla sakerna ramlar in ganska fort igen när man väl sätter sig in i det.

    2009-03-19 | 14:03:36

Kommentera inlägget här: