mellan vakna & somna

Bokstavsspel och kladdig kaka

Kategori: Diverse

Igår lyckades jag vinna en alfapetrunda. Det har typ inte hänt sedan nybörjarturen stod som spön i backen. Det har definitivt inte hänt sedan darling blev övergrym på det där bokstavsspelet.

Middag och alfapet hos darlings syster. Inte att förglömma typ världens smarrigaste kladdkaka. Om det inte var för att jag visste att jag drömt en hel absurd dröm inatt skulle jag kunna tänka mig att jag drömt ljuva drömmar om denna kaka.

Ikväll bär det av på plastparty hos syster en bit västerut och imorgon är det fredag.
Är det det här som kallas en bra vecka?

:)

Kommentarer

  • Annelie säger:

    Mmmm jag undrar vem som gett henne receptet =)kram kram

    2009-03-12 | 10:36:48
  • Svärmor säger:

    Undrar om ordet OCH säger dig något? Hihi....:-))

    Kramelikram

    2009-03-14 | 08:50:08
    Bloggadress: http://tankarombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här: