mellan vakna & somna

Att trilla i trappan

Kategori: Diverse

Dagens konstaterande: Jag måste sluta trilla i trappor. Det gör alldeles för ont för att göra det så ofta som jag gör. Idag missade jag, återigen, sista trappsteget och fann mig plösligt sittandes på knä nedanför trappan med aj aj aj i vänsterfoten. Påpassligt nog hade jag en kartong i famnen också, bara för att göra det hela lite mer spännande liksom.

Ikväll bär det av och iväg till den där ön. Det ska firas midsommar så det står härliga till. Ska bli väldigt mysigt och väldigt kul. Dock blir det hemfärd igen redan på lördag eftersom darling visst ska träna på självaste midsommardagen. Så är det med det. Jag hoppas mest bara på fint väder så man kan sitta ute och glassa i en solstol, äta jordgubbar och ha det gött.

Glad midsommar!

Kommentarer

  • Svärmor säger:

    Klart att solen ska skina så att du kan sitta i din stol och koppla av och njuta av värmen.

    Kram och ha så kul :-)

    2009-06-18 | 18:50:05
  • Lina säger:

    Nä låt nu bli att trilla i trappor, det är inte bra - tro mig jag vet :(

    Trevlig midsommar och ha en kanon helg!

    2009-06-18 | 22:52:57
    Bloggadress: http://brynjebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: