mellan vakna & somna

Sömn sömn och sömn

Kategori: Diverse

Sömn. Jag behöver sömn. Jag längtar efter sömn.
Jag har sovit alldeles för få timmar i natt. Ungefär fyra timmar tror jag det blev. Inte bra.
Vaknade när darling kom hem och kunde inte somna om igen. Vid halv fem på morgonkvisten tror jag att den där John Blund hittade mig igen. Puh. Jag är död idag.

Väcktes dessutom av telefonen i morse. Det är aldrig en lyckad grej att ringa mig när jag fortfarande sover, särskilt inte när jag bara sovit i fyra timmar. Resultatet brukar oftast bli att jag inte riktigt förstår vad den andre säger, inte har kontroll på vad jag själv säger och har glömt allt som sagts när luren lagts på.

Det var ungefär precis vad som hände idag.
Så om ni vill veta mina mörka hemligheter är det ett hett tips att ringa och fråga ut mig på morgonkvisten...

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: