mellan vakna & somna

Juni

Kategori: Diverse

Nu är det juni mina vänner. Sommaren är här både i kalenderna och utanför fönstret. Underbart. Fast det hade ju faktiskt varit ännu lite mer underbart om man varit ledig och kunnat ligga på playan och glassa.... well well.

Helgen har varit fin fin som vanligt. Och som vanligt har den gått i fotbollens tecken en smula. Igår höll vi oss mest inomhus, trots tokfint väder, och laddade för match. Darling och hans lag vann. Woho. Jag och mitt lag vann inte. Men oj vad vi kämpade och oj vad vi var värda i alla fall en poäng. Men det där med stolpe ut förföljer oss en smula. Man ska inte skylla på domaren, men den här snubben var verkligen.... intressant. Inte så att han var hemmadomare, inte alls. Han dömde snarare inte överhuvudtaget. Underbart.

Jag fick i alla fall göra ett mål. ÄNTLIGEN! Så jag är faktiskt lite glad ändå. Det är riktigt kul att göra mål, så det kanske man skulle fortsätta med... :)

När jag inte har spelat fotboll eller tittat på fotboll så har jag:

  

:)

Kommentarer

  • Lina säger:

    Snygga bilder :p

    Du var kanon:)

    2009-06-01 | 09:27:25
    Bloggadress: http://brynjebo.blogg.se/
  • Svärmor säger:

    Så otroligt söt du är. Du har valt fel arbete, du skulle vara på mitt jobb och göra upplivande insatser.

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaam

    2009-06-01 | 19:05:08
    Bloggadress: http://tankarombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här: