mellan vakna & somna

Det närmar sig

Kategori: Diverse

Ja. Nu är det nära. En efterlängtad och välbehövlig semester är i sikte. Två små jobbdagar kvar. Sen så.

Semester inleds med beachfotboll i Åhus. Det ska bli så jäkla kul! Extra kul blir det om folk slutar hoppa av ungefär nu och om mallanbrallan ser till att bli kvitt den ruskiga sjukan. Jag har ordinerat vila, varm saft och varmt honungsvatten. Vila är nog nyckeln i det hela tror jag, det brukar vara så. För övrigt säger SMHI 26 grader och strålande sol på lördag. Svettigt!

Det känns lite smått osannolikt att det är dags för semester. Den där sommarkänslan har, trots tokfint väder, inte riktigt infunnit sig än. Men den kommer förhoppningsvis som ett brev på posten på måndag då jag inser att jag inte behöver stiga upp klockan sju.

Ja, nu längtar jag. Måtte dessa två dagar gå fort fort fort.
Sommar, sommar, sommaaaar.

:)

Kommentarer

  • Lina säger:

    Lycka till i Åhus!

    Ha en underbar semester!

    2009-07-02 | 19:08:36
    Bloggadress: http://brynjebo.blogg.se/
  • Lina säger:

    Lycka till i Åhus!

    Ha en underbar semester!

    2009-07-02 | 19:09:07
    Bloggadress: http://brynjebo.blogg.se/
  • Ann säger:

    Ååå trevlig semester! Vi måste ses snart. Kanske kan ringas? Du/ni kan inte koma på besök nu tidigt i veckan. Linnéa är här då också. På onsdag åker vi till Stockholm och då ska det shoppas. sen kommer vi igen på fredag men har besök på lördagen. Sen är det sista veckan och nada inbokat!

    2009-07-04 | 12:20:30
    Bloggadress: http://systerisoder.blogspot.com

Kommentera inlägget här: