mellan vakna & somna

Då var det slut

Kategori: Diverse

Japp. Nu är semestern slut, över och förbi. Attans att tiden alltid ska gå så fort när man är ledig, men å andra sidan tyder det ju på att man har roligt så ja...

Lite ångest inför morgondagen finns det allt i magtrakten, men det hör ju till. Det blir förhoppningsvis en lugn och smidig start imorgon så att man kan få mjukstarta lite.

På tre veckor har jag hunnit göra så otroligt många roliga saker. Den här sista veckan har jag inte ens varit hemma en hel dag i sträck. Helsingör, Skara sommarland och trivselläger på Öland har jag hunnit med. På en liten vecka. Det har varit underbart.

Efter en minst sagt intensiv helg på Öland är jag en smula sliten nu. Jag har lagat mat, solat, cyklat 1,2 mil på minicykel, ölat och vinat, melodifestivalat, skrattat och busat. Det är sannerligen en fantastisk förening vi tillhör. En förening som inte liknar någon annan. Världens bästa IF Trion!

Återkommer med en bildkavalkad från de olika äventyren så fort kameran lokaliserats i packningen...

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: