mellan vakna & somna

Vägen mot milen

Kategori: Diverse

Ja, då blev det träning idag igen.
Idag var det skivstång 90 minuter med pulshöjning på slutet på Friskis som stod på schemat. Ruskigt jobbigt. Helst eftersom mina ben fortfarande inte riktigt hämtat sig från söndagens mördarträning... hur det nu är möjligt...

Är i varje fall riktigt nöjd med min varannandagsträning denna veckan. Milen - here I come.

Nu tittar jag på handboll. Fast jag tittar inte just nu. Det började nämligen gå dåligt så fort jag började titta. Och den gamla skrocknerven fick mig då att byta kanal...

Fast å andra sidan så verkar det inte direkt gått så bra när jag inte tittade heller... så ja.
Lite betapet på den kanske. Det ÄR en drog.

Kommentarer

  • Karro säger:

    Hur gör du för att motivera dig själv?

    Jag som alltid varit så duktig med träning har blivit helt försoffad.

    Äh, jag tar det imorgon är som ett mantra i mitt huvud.

    2009-01-23 | 13:45:34
  • Sara säger:

    Den där motivationen ja. Det är svårt. Min motivation hänger ofta ihop med ett dåligt samvete. Om jag vet att de andra tränar så får jag dåligt samvete om jag ligger hemma på soffan och glor. Kanske inte helt normalt, men det funkar i alla fall.



    Att det sedan ska springas en hel mil i augusti funkar också som en morot. Sugen på att hänga på kanske? :)

    2009-01-23 | 14:04:47
    Bloggadress: http://sarasaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här: