mellan vakna & somna

Back to work

Kategori: Diverse

Det känns sannerligen som måndag idag. Så är ju inte fallet så jag kommer få en synnerligen trevlig överraskning på fredag när jag inser att det inte är onsdag.... :)

Känns faktiskt rätt okej att komma tillbaka och börja jobba igen. Visst är det skönt att vara ledig också, men ett uns av vardag kan faktiskt vara skönt.

Dessutom börjar jag känna mig helt återställd från den förbannade sjukan. Blir fortfarande lite trött av nästan ingenting och får små varma vågor över kroppen då och då, men i övrigt är jag fit for fight igen. Vilket ju innebär att jag får lov att ta tag i den dära träningen igen. Darling börjar sin vinterträning nu, som egentligen innebär bye bye fritid, och jag är ruskigt nöjd över att slippa snöra på mig grusskor och dra på mig äckligt mycket kläder.

Förresten, alfapet och betapet (på webben) är helt klart något som fastnat. Som berget.

:)

Kommentarer

  • Lolo säger:

    Vi har fått förfrågan om vi skulle ta ett sådant erbjudande. Nicke ville inte att jag skulle skriva så utan avvakta lite. Mer info kommer efter upptakten. Kram vännen

    2009-01-07 | 13:04:00
  • Lolo säger:

    Vet att det är galet att skicka till din blogg men jag såg kommentaren och valde att svara till dej. Du fattar vad jag menar va, jag är ju en virrpanna.

    2009-01-07 | 13:07:17

Kommentera inlägget här: