mellan vakna & somna

Utmattad

Kategori: Diverse

Då var man igång igen.
Lär nog behöva bli någon slags mjukstart.
Var lite lagom utmattad innan jag ens hittat bilen bland alla snötäckta plåtbubblor. Var svettig och hostig när jag väl satt framför datorn, och då åkte jag ändå hiss upp.

Puh.

Har väl sovit en sisådär fyra timmar inatt också. Inte helt optimalt. Är det fullmåne? Är det den som gör att jag inte kan sova? Ja, hostan och ljudsymfoniorkestern bredvid mig gör också sitt till. Men inte så mycket att det är befogat att titta på klockan halv tre sista gången...

Oh well.
Kort och intensivt får bli dagens melodi.

:)

Kommentarer

  • Svärmor säger:

    Jag ser det snöar, jag ser det....det var väl roligt HURRA!!! Eller?

    Det är bra att va envis..... men inte alltid. Så när du kommer hem, ät, vila, drick och håll dig varm.

    Kram

    2009-02-11 | 10:56:40
    Bloggadress: http://gmunsterlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här: