mellan vakna & somna

Sönder, kaputt, broken

Kategori: Diverse

Okej. Jag har två jobbiga problem.

1. Fjärrkontrollen är sönder, kaputt, broken... ja, egentligen är det nog bara batterierna som är slut men det kryllar inte direkt av minibatterier här.

2. Rösten är sönder, kaputt, broken... förstår ni hur jobbigt det är att vara tyst? Jag får mest bara fram ett litet väs. Rösten har varit lite raspig på sistone, men ändå där. Nu är den borta. Helt.

Lite i-land ja. Men det är faktiskt tillåtet med sådana problem också.
Mirakelkurer för att få rösten tillbaka tages tacksamt emot. Jag laddar just nu för mammas huskur, gurgla med saltvatten. Ska tydligen vara precis så äckligt som det låter...

:)

Kommentarer

  • Svärmor säger:

    Stackars dig som är hes. Varmt vatten med lite salt i kan ju hjälpa om man nu inte föredrar att va tyst, det gör jag ;-). Det är så äckligt så man kan s..PROVA!!! Drick varmt och håll dig varm. Be din Darling att köpa goda Dennishalstabletter och smaska i dig.

    Lindrande kramar från mig.

    2009-02-09 | 22:13:10
    Bloggadress: http://tankarombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här: