mellan vakna & somna

Influensaskit

Kategori: Diverse

Influensa. Blä.
Igår hade jag febertoppen med sisådär 40 graders feber. Ingen hit. Och definitivt inget jag har det minsta behov av att vara med om igen. Puh.

Tur att man har världens bästa vänner. Bästa M:et som kom med alvedon, nässpray och glass. Min hjältinna. Fina Elinor kom med ett underbart överlevnadskit, bananer, smoothie, choklad och skvaller. Vad mer kan man begära.

Vaknade klockan tre imorse och undrade lite varför jag tydligen tagit ett bad i sömnen. Jösses. En dusch, en halv banan och ett avsnitt csi senare kunde jag sova vidare - nu på soffan.

Men det är ändå betydligt bättre idag. Tack och lov för det. Och i eftermiddag kommer mamman och pappan hit och pysslar om mig.

Oj, blev yr när jag nös. Är det bra? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: