mellan vakna & somna

Den dåliga hårdagen

Kategori: Diverse

Just nu är varje dag en dålig hårdag. Puh.
Därför svängde jag inom frisören igår för att boka en tid. Jo tjena.
När hon hade bläddrat fram till den 23 mars och eventuellt kunde ha en tid då började jag känna mig en smula frustrerad. Om jag vill gå ifrån jobbet mitt på dagen kan jag nog få en tid nästa vecka, men det är ju inte alltid helt lätt. Dessutom tog det tre timmar för kollegan häromdagen, som klipper sig hos samma frisör.

Rätt drygt att nu när jag äntligen har hittat en frisör jag trivs med, då är hon totalt omöjlig att få en tid hos. Tre veckor är mitt max när det gäller att vänta på tid. Inte en och en halv månad... Kanske att jag borde försöka ändra på min taktik och inte vänta med klippning tills varje dag är en tofsdag.

Japp. Ett helt inlägg fullt av i-landsproblem. Så fint.

:)

Kommentarer

  • Malin säger:

    Livet är tufft!!! :-)

    2009-02-19 | 13:16:54

Kommentera inlägget här: