mellan vakna & somna

Comeback beräknad till imorgon

Kategori: Diverse

Det blev en sjukdag till. Lyssnade för en gångs skull på min kropp och min mamma. Planen är att samla lite kraft och göra storstilad comeback på jobbet imorgon.

Gick ner för att boka tvättid nyss. Fick värsta host- och svettattacken när jag kom upp. Kanske möjligtvis ett tecken på att jag inte är helt i form... Det är tråkigt att vara hemma, men jag vill icke få ett bakslag och trilla tillbaka till 40 graders feber. Hu! Den här influensan var verkligen något utöver det vanliga. Allra helst återhämtningsperioden.

Får man förresten något slags pris när både vinterkräksjuka och influensa prickas in på samma år? Dessutom inom loppet av en månad. Det borde ge värsta jackpotvinsten.

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: