mellan vakna & somna

Allt är möjligt

Kategori: Diverse

Dagens utan tvekan mest imponerande händelse är att se darlings pappa resa sig ur rullstolen och gå nerför alla våra trappor. Allt går om man vill och allt är sannerligen möjligt. Riktigt coolt.

Idag var det även dags för årets första träningsmatch. Traditionsenligt var spelarfruarna på plats med fikakorgen i högsta hugg. Strålande solsken, fotboll och varm choklad. Det kan vara den bästa kombinationen.

Nu är säsongen igång och en hel massa matcher att titta på väntar. Visst börjar det rycka lite i fotbollsnerven, men ändå inte tillräckligt för att jag ska vilja satsa på riktigt igen...

Alla hjärtans dag var för övrigt alldeles perfekt. Fick världens bästa present av min darling. Nike Sport Kit ska förhoppningsvis ge mig en hel massa inspiration. Lagade värsta smarriga maten, tittade på fina kakor i melodifestivalen och hade en riktigt mysig kväll. För andra kvällen i rad somnade jag på soffan. Antingen börjar jag förvandlas till min mamma eller så spökar influensan fortfarande...

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: