mellan vakna & somna

Navelfundering

Kategori: Diverse

Ja, nu är det helt klart dags för påfyllning i avdelningen konstiga funderingar.

Navlar.
Navel.
Det skumma lilla hålet på magen.

Varför har vissa "utåtnavel" och andra "Inåtnavel"? Hur blir det så?
Min navel är extreeeeemt inåt. Den är så djup så man inte ser slutet på den.
Hur funkar det?

Den här frågan är jag helt säker på att det finns ett ganska logiskt och bra svar på, men jag har det inte så det hela hänger väl egentligen på vilka det är som läser det här...

=)

Kommentarer

  • Patrik säger:

    Jag tror djupet har lite o göra med yttermåttet på själva magen HA HA min har nämligen blivit djupare dom sista åren

    2008-09-22 | 16:31:33
  • Anonym säger:

    Äntligen någon som tar upp frågan. Jag undrar ju också...



    2008-09-23 | 22:18:11
    Bloggadress: http://kaffepanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: