mellan vakna & somna

Kräftigt

Kategori: Diverse

Hejarramsor i mängder, men vad hjälpte väl det. Våra grabbar förlorade ändå och nu är det spännande värre nästa helg. Matlagning i buskaboda och sedan kräftskiva på trionvis i spjutet. Kvällen avslutades med någon slags show. Jag vet inte hur det gick till, men jag vet att det var galet kul och att jag har ont i hela kroppen idag...

Bilder from the skiva

Anna och jag drog sedan vidare till desperatenpiraten och dansade loss. Blev lite lagom trakasserade av alla fulla galningar och kände oss nästan för gamla för stället…Så efter att ha fått lakritsshot i ögonen begav vi oss hemåt. En riktigt lyckad kväll! Idag har det varit lugna gatan här. Har inte orkat röra mig många meter och bortsett från ett besök på bomässan har det mest varit sängen och ryggläge idag. Har blivit förstklassigt uppassad av darling också. Då överlever man att huvudet känns som en gigantisk melon…

=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: