mellan vakna & somna

Hur fort kan det gå?

Kategori: Diverse

Kan någon kolla om tiden går fort?
Shit. Fredag igen.
Men ja, jag har ju faktiskt riktigt roligt just nu, så det är säkerligen anledningen. Personaltidningen har manusstopp idag, så det har varit skriva, skriva, skriva i flera dagar. Jobbar bäst under press, fortfarande. Ritar skisser på mässmontrar, fotar nybyggda hus, försöker fota vind och vågor - för övrigt inget jag rekommenderar om man vill slippa bli galen...

Yes. Jag gillar mitt jobb.
Men jag gillar helg också. Tror det blir en lugn helg. Hade laddat för klänningsfest och drinkdrick, men match på söndag satte käppar i hjulet för det.

Dags att skriva notiser. Notiser, notiser, överallt notiser.
Det behövs alltid fler notiser än jag tror. Som att de försvinner ner i mörka hål utan att ta någon plats...

=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: