mellan vakna & somna

Det är över nu

Kategori: Diverse

Woho. Ja. Yes.
Det är över nu. No more fotboll.
Vi förlorade visserligen matchen, men spelade bra och det kändes som en fin fin lättnad när allt var klart, över och förbi. Men som sagt, jag håller det inte för osannolikt att jag blir sugen igen, det lär hända. Då gör det det och då får jag väl ändra mig.

Bästa darling hade fixat bästa överraskningen också.
Såg vår nya bästa vän när jag kom hem.
En bänkdiskmaskin. Yeah!!
Nu ska jag bara övertala hyresvärden att de ska koppla in den, men eftersom de inte gör något annat skulle de väl kanske kunna tänka sig att göra detta.... kanske.

Åh. Imorgon är det party. Jag längtar.
Fotbollsskor av.
Danseskor på.

=)

Kommentarer

  • Lina säger:

    Åhh jag hade verkligen velat se din sista match men nu blev det inte så, så jag får väl vänta på come-backen :)

    2008-09-19 | 21:13:53
    Bloggadress: http://brynjebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: