mellan vakna & somna

Aj, aj och AJ

Kategori: Diverse

I minut 25 hade jag krampkänning i båda låren. Aj.
Planen var misstänkt lik en leråker så jag är inte helt säker på var vi egentligen spelade gårdagens match. I minut 90 hade jag inte bara krampkänning utan snarare ont, ont och ont. Är det normalt att träningsvärken börjar innan matchen ens är slut?

Men det var gött att jag kunde spela hela matchen, det var så längesen att jag inte ens minns när det hände senast. Skandal. Men min magkatarr verkar nu ha börjat förlika sig med att lite spring är okej. Igår var det faktiskt till och med roligt att spela - kryss i taket. Den känslan har jag nämligen inte heller känt på ett tag, det var nog när jag spelade 90 minuter senast...

Inget gnäll sa tränaren.
Ingen magkatarr sa jag.
Ja, vi har lite olika definition på den senaste tidens ickespelande...

4-4 slutade matchen. Värsta spännande. Helst när jag kom fri med målvakten för 75e gången och..... skjuter rakt på - igen. Bulle.

=)

Kommentarer

  • Karro säger:

    Back on track låter det som.

    Förresten... har du koll på ngt bra boende i K-krona? En skötsam (på riktigt) 22-åring nybliven studentska.

    2008-09-08 | 10:10:20
  • Sara säger:

    Oj. Boende ja. Det beror ju lite på var hon vill bo. Hon kan kolla på den här sidan: http://www.karlskrona.se/sv/Bostad--miljo/En-undersida/Hitta-bostad/ där finns en lista på olika fastighetsägare och så. När det gäller områden och så så ligger Galgamarken och Pantarholmen nära högskolan. Kungsmarken har dåligt rykte och Trossö är själva centrumkärnan.



    Hoppas det är till nån hjälp! =)

    2008-09-08 | 11:40:08
    Bloggadress: http://sarasaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här: