mellan vakna & somna

Kjolhuvudbry

Kategori: Diverse

Shit.
Min kjolplan var inte helt lätt att genomföra.
Om jag hade varit nöjd med ett lager så hade jag varit klar för flera timmar sedan. Men varför göra det enkelt för sig?! Haha. Just nu ligger den nålad och klar på golvet, men det råder ett svart hål över hur tusan jag ska lyckas sy ihop den på bästa sätt. Jag hoppas det svarta hålet hänger ihop med trötta ögon. Syföreningen har därför beslutat att ta paus till imorgon. Snilleblixt i drömmarna hoppas jag på...

Men det ser lovande ut. Den blir ju cool. Om den hänger ihop. Risken är den motsatta också förresten - att den hänger ihop lite väl bra.

Gjorde en mindre felkalkylering i början så kjolen tas på som en tröja. Men det kan jag leva med så länge den går att ta på det hållet. Det är även lite därför det är kritiskt med nästa lager...

Puh.
Klädskapare är sannerligen inget för mig och någon ny Lena Ph kan jag visst inte heller bli.

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: