mellan vakna & somna

Hjältar

Kategori: Diverse

Just nu pågår något fantastiskt i mitt kök.
Tre grabbar syr byxor till kvällens maskerad.
Helt hysteriskt roligt och inte direkt något som jag förväntat mig att se när jag kom hem från den lilla shoppingrundan. Byxor är ju kanske inte direkt det lättaste att sy, men oj va snygga de kommer vara ikväll. Typ.
Just nu är den stora frågan: Hur syr man grenen?

:)

Min outfit ser ut såhär:

Kjol:

Cape:

Linne:

Japp. Outfiten i delar. Imorgon får ni se den fulländad och klar med hår, smink och allt.

:)

Kommentarer

  • Mallan säger:

    Vi väntar med spänning på bilderna!!!!!!

    2008-10-05 | 17:40:21
  • Alina säger:

    Godagens! Kikar in:)

    2008-10-05 | 17:43:51
    Bloggadress: http://emmiealina.blogg.se/
  • Mallan brallan säger:

    Nu har jag sett bilder!!! Värstans snygga ni var allihopa!!!

    2008-10-05 | 21:36:40

Kommentera inlägget här: