mellan vakna & somna

04.03

Kategori: Diverse

Min kropp klarar inte av tidsomställningar. Även om man kan tycka att den omställning vi gjorde i helgen borde vara av den lättare varianten att ta till sig om man är kropp. Men eftersom jag tittade på klockan sista gången 04.03 i natt så är jag inte riktigt säker på att min kropp fattat att det är lätt.

Så min plan för dagen är att förneka att jag är trött samt blinka så sällan som möjligt för att inte riskera att somna framför datorn. Men hu, det svider i ögonen.

Igår var det pysseljunta igen. Jag stickade faktiskt klart den dära halsduken. Fast det berodde mer på att garnet tog slut än att den faktiskt var lagom lång... Sedan försökte vi lägga upp nya maskor. Omöjligt. Så vi fick ringa stickakuten, aka mamma, och bli guidade. (Lina - jag klarade det senare på kvällen....) Det är ruskigt svårt att sticka via telefon. Inget jag rekommenderar i första taget.

Nu är min bil på service.
Hjälp.
Hoppas han sköter sig - bilen alltså.

:)

Kommentarer

  • Lina säger:

    Kanon då kanske vi fixar det nästa gång. Tacka mamma för all hjälp. Lycka till med bilen

    2008-10-27 | 19:39:09
    Bloggadress: http://brynjebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: